2012 m. kovo 15 d., ketvirtadienis

Stylish blogger Awards

Sveikučiai. Pastebėjau čia daug kas daro tuos "stylish blogger awards", tai ką, galvoju ir man reikia pabandyt. Parašysiu 7 faktus apie save ir išrinksiu top 4 blogus:)

Faktai:
1. Turiu labai daug svajonių. Pvz. nuvykt į Ameriką, su Indre išsilaikyt teises..
2.Turiu Klaudą. Aha, gal ir durnai nuskambės "turiu". Bet man ji tikraai labai daug reiškia. Va tik su ja tiek nesąmonių buvo ir yra. Žinoma ir bus. Tik su ja pakalbam apie viską. Tik su ja tiek prikolų............(:D), ir tik su ja tiek daug visko buvo.
3.Negaliu be muzikos!
4.Nekenčiu čepsėjimų, to siurbčiojimo ar kaip ten jis
5.Esu nedraugiška..Ir labai
6.LABAI garsiai šneku..Nu tiesiog mano balsas toks, ir dėl to amžinai kas nors turi užstumt, bet dėkui tiems, kas jau yra pripratę
7.Dar viena mano bloga savybė, be nedraugiškumo, pavydas..Pati nelabai mėgstu tokių žmonių, bet ką padarysi, pati tokia esu..:D

irrr blogai!:
Dafnės blogas. Už įdomius įrašus ir įdomų gyvenimą.


 Gabrielės blogas. Už taip apt labai įdomius postus ir gražias nuotraukas.


Airingos blogas. Už įdomius vblogus, labai gražias nuotraukas, ir įdomų gyvenimą Norvegijoje.

Irr šis blogas. Už labai labai labai įdomius ir gerus postus, labaaaaai gražias nuotraukas. Ir šiaip, už savitą įdomumą!

1 komentaras: