2012 m. balandžio 4 d., trečiadienis

džeeermanija!

Heeeeeeeeeey žmoneessss! Niuu vat, grįžau iš Vokietijos. Ir bleeemba kaip levai, kad jau namie, nes taip nesinorėjo niekur važiuot, likt ten, su ta pačia chebra, ten paat. aaaa neįsivaizuduojat kaip buvo gerai, bandysiu kažką papasakot apie kiekvieną dieną, nors tikrai nemanau, kad išeis taip, kaip buvo iš tikrųjų. Taaigi:
1 diena. Pradėsiu nuo to kaip visą dieną galvojau tik apie kelionę. Kai pagalvodavau ką rengtis neturiu, nuotaika iškart dingdavo, po to pagalvodavau kaip bus gera, ji vėl atsirasdavo ir taip visą dieną. Vakare su tėvais važiavom apsipirkt, tai jeezau marija, nusiaubiau visą norfą.:)) Na kaip ir sakiau, apsipirkau ir grįžau namo. Įsirašiau kelis filmus, įsikėliau dainų, nusiprausiau ir nuėjau į lovą. Pažiūrėjau Marlis ir aš ir nusmigau. Tai buvo kažkur apie puse pirmos. Trečią valandą suskambėjo žadintuvas, pamiegojau dar penkiolika minučių ir kėliausi.. Greit apsirengiau, nusiprausiau, atsisveikinau su mama ir su tėčiu išvažiavome į centrą. Jau buvo susirinkę apie pusę draugų, tai šokau iš mašinos ir puolėm dalintis pirmais įspūdžiais. kelintą kėlėmės, ar miegojom ar ne ir panašiai. Šiaip žiauriai išsigandau, nes ketvirtą valandą turėjom išvažinėti iš Anykščių, o Karolinos dar nebuvo. Po keturių dešimt, penkiolika, dvidešimt - nėra. Aš jau panikuoju, kad pramiegojo ir nebevažiuos. Bet pasakiau mokytojom ir jos paskambino Karolinos tėvam. Jie pasakė, kad už kelių min atvažiuoja. Taigi, žiopla, pramiegojo. Bet nieko, spėjo. Po kelių minučių atvažiavo ir autobusas. Greit susikrovėm daiktus į bagažą, atsisveikinom su tėvais ir įsitaisėm viduje. Apžiūrėjom visus patogumus ir toliau šnekėjomės. Naktis prabėgo LABAAI greitai, pradėjo švisti, bet akys nesimerkė, mes toliau kalbėjom, juokėmės, valgėm. Dabar gerai neatsimenu, bet likir Lenkijos pradžioj užmigom nepilnai valandai, o po to netoli Vokietijos irgi nepilnai valandai. Tai žodžiu - be miego. Kai kirtom Vokietijos sieną išsisklaidė visi miegai. Iki Berlyno, viešbučio, buvo likę vos pusantros valandos. Nekantravau pamatyt kaip kur gyvensim, ir kaip atrodo tas Berlynas. Tai ta valanda prabėgo irgi labai greitai. Pasiekėm Berlyną, visur dairiausi, taaaip idomu buvo. Iki viešbučio buvo maždaug trisdešimt minučių kelio. Tai vis žvilgčiodami į navigaciją ir pasiekėm pirmos dienos tikslą, Planavom atvykt 23val., bet vietoje jau buvom apie 20. Taigi, buvo daug laiko, įsikūrėm jaukiuose kambariuose, ir išėjom į miestą. Pasivaikščiojom, nuėjom į parduotuvė, apsipirkom vakarui ir grįžom atgal. Tada visi susirinkom mūsų kambary, juokėmės, valgėm, kalbėjom ir taaip greit laikas prabėgo, kad net neprisimenu viso vakaro.

2diena. Atsikėlėm gan anksti. Pasijuokėm iš nakties nesąmonių, apsirengėm, nusiprausėm ir ėjom pusryčiauti. Suvalgiau obuolį, atsigėriau sulčių ir judėjom atgal į kambarį pasiimti daiktų ir keliaut toliau. Taigi, tos dienos tikslas buvo Serengečio parkas. Iki jo kažkur apie 5 valandos. Susėdom į autobusą ir traukėm link jo. Važiuodami klausėmės muzikos, dainavom karaokė, žiūrėjom filmus, vėl gi juokėmės ir valgėm:D Nuvažiavę į parką sėdom į specialų autobusą ir važinėjom po zoologijos sodą. Pamatę įvairiausių gyvūnų pagaliau sulaukėm laisvo laiko. Sėdom į traukinuką ir važinėjom po visą parką. Kadangi ties klasiokę traukinys nuvarė nuo bėgių, teko toliau keliaut pėsčiomis..:D Šiek tiek lynojo, bet buvo nesvarbu. Buvo LABAAAI linksma. Puolėm išbandinėti visus baisiausius atrakcionus. Vėliau, kai reikėjo grįžti į autobusą, pasiklydom. Bet po kiek laiko atradom kelią ir nors ir vėluodami grįžom į autobusą. Tada važiavom į Brėmeno miesto centrą. Teeen taaaip buvo gražu, bet tas grožis mums mažiausiai rūpėjo, nes pilvai gurgė, o prieš akis stovėjo McDonald'as, starbucks'as. tai greit pasifotkinę prie tų visų statulų, bėgte pasileidom į kavines. Prisivalgę sėdom į autobusą ir važiavom į viešbutį. Dabar jau į kitą, Brėmeno. Vėl įsikūrę, pradėjome rinktis į vieną krūvą. Vėl pas mus kambary. Kartu šnekėjom žiūrėjom filmą, užkandžiavom, juokėmės ir maždaug apie trečią valandą nuėjom miegot. Nespėjau atsigult, ir atėjo draugas ir liepė eit pasivaikščiot su juo. Nu tai ką, ėjom. :D Dar pasėdėjom koridoriuj ir apie ketvirtą grįžom atgal į lovas. Aš atsiguliau šalia draugės, jis ant žemės, kita draugė į lovą ir užmigom.

3 diena. Trečią dieną reikėjo keltis apie septynias. Tai atsikėlę apsirengėm, nusiprausėm, susiruošėm ir ėjom pusryčiauti. taip ramiai pavalgėm, pasiėmėm už daiktų, jau ruošėmės leistis į lauką, autobusą ir ką, raktų nerandam. Sukėlėm visus ant kojų, mokytojus, gidus, vairuotojus ir apšmirinėję kiekvieną kampą, iškraustę visas tašes, lagaminus ir kuprines neradom. Nu ką, kambary gyvenam tryse, susimokėti reikia 15 eurų, tai susimetėm po penkis ir susimokėjom, ką darysi..:D Na sėdom į autobusą, ir kėliavom link Heidės parko. Kelionė neprailgo, kelias nebuvo ilgas, oras džiugino, nuotaika gera ir prabėgus kelioms valandoms mes jau stovėjom prie parko įėjimo ir laukėm bilietų. Belaukdami nusifotkinom su visokiai meškinais, aptarėm kokius į  atrakcionus pirmiausia eisim ir puolėm per vartus į vidų. Taigi, laiko turėjom iki 5 valandos. Aišku jo buvo mažokai, bet apėjome tikraai daug, ir žiauriai patenkinti, tokie happy grįžom į autobusą. Dalijomės įspūdžiais, ir traukėm atgal, į Berlyną. Atvažiavom į tą patį, pirmąjį viešbutį. Kadangi buvom šiek tiek prisidirbę, laiko gavom tik iki 12 valandos. Bet čia nesvarbu. Visi kartu, kambary sėdėjom iki antros:D Po to išsiskirstėm ir sulindom į lovas. Mes, Justė, ir Karolina ilgai kalbėjom, ir net nepajautėm kaip ketvirtą valandą nakties užmigom su atvirom kambario durim..

4 diena. Keltis reikėjo šiek tiek vėliau, pusryčiai devintą, išvažiuojam puse dešimt. Deja, likom alkanos..:D Atsikėlėm maždaug be penkiolikos devynios ir nieko nespėjom. Nežinau kaip būtų buvę, jei ne atviros durys, pro kurias įėjo draugė ir pažadino. Tai greit susiruošę, su lagaminais nudundėjom į autobusą. Ketvirtą dieną praleidom Berlyne. Maždaug tris valandas vaikštinėjom po miestą, tada gavom dvi laisvas valandas. Po to važiavom metro į kitą miesto aikštę, ir ten praleidom dar tris laisvas valandas. Apie septintą valandą pajudėjom namų link. Manau namo nenorėjo niekas, bet ką padarysi, reikėjo susitaikyt su tuo, kad kelionė baigta. Bet aišku mūsų nuotykiai ne..:D Vos tik užmigo Karolina prasidėjo visi bajeriai.. Išsitraukėm pleistrų, rašiklių, arbatos, apklijavom ją, apibarstėm, nu žodžiu darėm visokias nesąmones ir juokėmės iki ašarų. Kai ji nubudo, nieko nebe pavyko jai padaryt, tai pasinaudojom savo kulinariniais įgūdžiais... Pradėjom darytis naktipiečius. Išsitraukėm visą maistą kokį turėjom ir valgėm viską iš eilės. Po to darėm sumuštinius su tepamu sūriu, makaronais, dešra, arbata, džiovintais vaisiais, riešutais, džiuvesėliais ir t.t. Pavalgę pradėjom ekperimentus su kola, mentos, centais ir saldainiais. Maždaug 4 valandą užmigom.

Juste, gražuolia:*

vodka. Conecting people B-)

5 diena. Pabudau 7h. Jau buvome Lietuvoje. Nuotaika iškart dingo kaip pamatėm pusnis sniego, baltus medžius ir iš dangaus krentančias snaiges. Bet nuotaiką pakėlė vakarykštės nuotraukos ir nutikimai. Prisiminėm viską per visas dienas, ir taip negera man pasidarė.. Kad va jau viskas, grįžtam namo, viskas pasibaigė.
Bet tikrai, tikrai, TIKRAI, niekada gyvenime šios kelionės nepamiršiu. Visų nutikimų visko visko. Visų prikolų, juokų, ašarų ir visko visko. Ačiū jums, Aine, Juste, Lauryna, Matai, Karolina, Jurkštai, , Gabriele, Rugile. Vaaat su jumis buvo pats pats pats linksmiausias, ir įsimintiniusias laikas praleistas ten. Ačiū dar kartą, ir mes dar visą tai pakartosim. Myliu!